idioten

Alla inlägg under mars 2009

Av Tommy - 30 mars 2009 21:27

Då är man sjuk som fan sovit hela dagen typ tärt.

Fel att folk inte lägger sig i och låter sina barn sköta sitt eget själv?

Har fixat lite med bilen blev bra som fan=)

Nu ska man till tvättstugan innan man går och lägger sig.


Emma <3

Av Tommy - 25 mars 2009 11:03

nyss små sovit på morgonkvisten och kollat på film är på dåligt humör kan kanske bli bättre men det tvekar jag på ska ta och lägga mig igen nu hej så länge

?

Av Tommy - 25 mars 2009 02:37

då har man nyss kommit hem varit i garaget med tomas ett tag skulle hämta björn men han kom alldrig ut less som fan....

idag så har man varit på ikea mm och flummat runt ska lägga mig nu så man orkar upp imorgon sov gott natt uglor.

Det finns ingen karl som förstår hur många olika huvud-verkar en kvinna kan ha. Eller????

Av Tommy - 23 mars 2009 20:53

hej allihop den här helgen var rätt intressant,tar det lite senare =)

Idag fyller hjärtat år 19 =) snart bolaget får inte glömma att emelie oxå fyller år.

Ifredags var man och drack lite öl här hemma lite folk var kul sen drog några på krogen och dom andra satt kvar här ett tag innan dom drog,iallafall så var vi på dallan och det var kul tyckte jag efter det stängde drog vi till en annan krog blev lite bråk där i kön så man blev tagen av snuten och åkte på en misshandel löjlig kille som gjorde det...dryg fan emma klappade oxå på han så båda 2 fick sitta på stationen trött på morgonen när vi skulle hem.

blev en slappar dag i lördags. emmas pappa har kommit hit från sthl oxå så det är kul.

igår blev det tårta och mat hos camilla och johan i bergsåker så släckten var där kan man säga =)

idag har man varit på kör skolar sen bråkat med arbetsförmedlingen mm.

nu ska jag ta en kopp kaffe får se vad det blir ikväll kanske ut på nå bus=)


Ha en bra kväll gumman på din dag <3 älskar dig så mycke / Lång tommy

Av Tommy - 16 mars 2009 16:04

Då vaknade man i morse av att emma väckte mig mådde inge bra så jag åkte ner till emmas mamma en sväng på kaffe och sen hem över, när man kom innan för dörren ringde maggan och ville ha kaffe så han dök upp på 2 röda slog igång en panna låg och latade mig och kollade när han spelade lite cs :P

Efter några timmar drog vi in mot stan på lite ärenden och sen till bergsåker där kom vi på att vi kan ju ta en kopp hos ronny och emelie oxå så det blev en sväng dit oxå, drog till stan igen fixade lite grejer sen kom man hem och kände lungnet håller på att ladda hem lite filmer nu ska snart gå ut med kitty och ner i tvättstugan ocg fixa lite blir nog en och annan gran som åker i backen idag oxå är rätt skönt att avreagera sig där ute med motor sågen kommer ju sluta med att man kapa sig i foten som när jag var liten och pappa tvingade mig att kapa upp ved högen innan jag fick åka iväg, barfota och sandaler är inget att rekomendera för då får du förmodligen sy i foten :P

nä nu ska jag röra på mig hej då drar kanske någon rad senare

Emma <3

Av Tommy - 15 mars 2009 12:40

Då sitter man här efter att man har haft ett uppehåll med att skriva så jag drar igenom lite snabbt vad som har hänt.

Jag håller på att gallra ut granhäcken så det kommer in lite ljus och luft mot huset =) och ingen tycker bättre om det än kitty hon är helt slut på kvällarna när vi kommer in hon håller på att röja bort grenar i flera timmar så hon kommer få ett huvud som en oxe hehe.

Emma städade lägenheten igår medans jag var ute och pulade på hon kom ut när jag höll på att elda upp grenar mm och mårten trodde han var tarzan första gången han var ute han följde så klart efter bozze upp i ett träd och vågade inte klättra ner så jag fick hämta fanskapet.

Mot kvällningen kom henke drog i oss lite mat här hemma sen for vi ut och snurrade som vanligt varje kväll, drog till ronny och emelie och där var nisse och spelade supermario drog en kaffe där trodde vi skulle ut oc hitta på nått men spelet verkade vara roligare så vi stack till stan och då ringde dom ju och sa att dom oxå var på väg in =/ jaja får hoppas att vi kan hitta på något idag kanske =)

Nu ska jag dra iväg lite vibbar till emma och se om hon har fikat klart så vi kan sticka ut på en promenad med kitty i koppel hehe det var typ 2 månader sen hon hade det på sig så får se hur mycket hon drar nu :P

hon är så jävla lydig nu så man behöver inte ha det...

Min kärlek till dig emma är obeskrivlig <3 fast jag har mina dåliga studer & temprament :P

,,,

Av Tommy - 7 mars 2009 03:52

det är jag som är blåst skrev fel inatt......

Av Tommy - 6 mars 2009 14:07

Ja då har man hunnit med att fika ,druckit kaffe varit ut med björn hundar mm så nu ska man städa lite hemma sen vara 7000 med saaben till ronny och pressa i han lite färg =) blir kul var ett tag sen man gjorde det nu får se lär ju bli skit men men :P

nu ska jag skynda mig

skriver någon rad ikväll kanske =)






Emma Sjödin <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards