idioten

Alla inlägg under november 2009

Av Tommy - 29 november 2009 16:58

sitter hos ronny efter en stor och fet mage full med vurrar.

ikväll händer det nog inte ett smack skulle ja tro skulle på jul skyltningen men det blev inget av fick ju inte äta någon mat innan vi drog dit så nu är det liv i luckan...

ska skita i allt som har med jul att göra i år.(Tack så mycke)

nä orkar inte med det här nu. inte läge att bråka nu när man ska in med  2 hyror + massa annat....................

ska dra i mig kaffe nu sen åka hem och göra kväll för här ute i mörkret blire inge barn gjorda..... 

fick punka förut så det blir en hemgång med tomt däck :P valparna har börjat gått nu är super söta ska knäppa kort och kanske lägga ut dom ikväll om jag orkar (så det blir någon hoj i vinter) men nu blire som sagt kaffe och en cigg sen hem över.


Av Tommy - 25 november 2009 04:30

nu kom man nyss hem efter en repa runt i lilla byn sundsvall som vanligt sög det så jag drog till h-sand var lika tråkigt där så nu dsitter man här med ostbågar och kola:P dagen har varit skit har inget att tilllägga runk dag typ tänk att det till och med har varit skönare nu när jag kommit hem och insåg att hektor hade tuggat sönder blommor skor skitit inne pissat mm ser ut som ett bombnerslag men det är trevilgare än vad min dag har varit från kl 15.00 och framöver gardinerna är nere + massa anndra grejer men som tur är kommer dom alldrig sättas upp igen funderar på om man ska sjuta sig i skallen eller om ens liv ska vara så här jävla fuckat jaja dålig dag dåligt inlägg GÅ OCH LÄGG ER FÖR FAN...

ja just det glömde att ringa mitt mafia gäng idag som vissa kallar dom (?) oj oj

Av Tommy - 17 november 2009 19:57

har sett runt nu och insett att det är rätt många som skriver något snällt och vissa som bara skriver om det negativa

Är livet bara skit eller finns ens nån som bryr sig.

Av Tommy - 17 november 2009 19:45

Nu sitter man hos ronny har inte gjort nått vettigt som vanligt:P snart är det mat på G ronny kockar på...

ikväll kl 9 kommer en och kollar om dom ev kan ta london och det hoppas jag på samtidigt som jag inte hoppas det är sån super hund lätt att ha och göra med om man jämför med kitty exempelvis.

Har kollat lite bloggar nu och funderar ska man skriva namn,vara trevlig kanske nå snällt eller ska man vara arg och elak mot folk och kanske skriva namn?hmm...kommentera.

Har ju iallafall gjort ny gaddnign på handen blev bra ska in när den har läkt och göra klart resten funderar på om man ska fixa till hela armen då så man får en helhet i den.om emma godtar det.

vårat internet är trasigt så det blir nog inget inlägg ikväll kanske imorgon.

Emma Sjödin <3

Av Tommy - 13 november 2009 14:56

  

Av Tommy - 11 november 2009 00:26

då kom man nyss hem blev inte på bättre humör efter min sväng...

drog nyss igång kaffe skulle lägga mig och sova men kan inte sommna själv så man går väl och lägger sig runt 5-6 tiden imorgon och försover sig när man ska få lite pengar vid 11 och då ligger jag i koma.

ska dra ut en sväng på stan nu och äta lite mat iallafall.sen blir det nog hem gång och hoppas på att inte kitty har fått sina små liv när jag är borta men det är ju ingen som bryr sig det är mitt ansvar för det var ju jag som parade henne,men hon fixar det där själv min lilla tös.

nu får det vara nog med skrivade hej då

Av Tommy - 10 november 2009 21:20

sitter här hemma nu är piss less.

emma är hos ronny och emelie och ätit mat och nu var det tydligen ett jätte viktigt program så då passar jag på att skriva några rader.

kitty har inte fått valpar än men lär bli vilken dag som helst.

har variot och flängt runt idag fixade pengar till en gaddning men det blev inget av med det finns ju viktigare saker att lägga pengar på kanske sant det men var så länge sen jag gjorde en och var grymmt sugen att göra det idag måste ju bli som alla andra och våga sig på sin första  tatuering.

ikväll tordde jag att vi skulle ut och pyssla på med lite saker men det rann ut i sanden och det kanske oxå är lika bra nu ska jag bara gå på soc och bli en soff potatis det verkar vara det folk vill?

ska ta och åka på max och ÄTA hörde på radion att det var extra pris på orginal burgare så det kommer sitta fint i magsäcken.

blir nog en sväng till töva fixa ved oxå eller skiter man i max och veden och allt annat som man skulle göra ikväll och går och lägger sig

sug och fräls era rövhål

Av Tommy - 7 november 2009 18:42

Nu sitter man hos ronny och emelie igår blev det utgång och det var den västa kvällen på länge ångrar att man gick utt sög kuk på all star.

har ingen lust att skriva något men men har nyss klämt i mig en pizza och ska väl åka iväg och göra nått har tappat det mesta som har med hopp att göra.

tom i skallen nu som vanligt kanske lite värre nu men men.

ää skit samma orka inte skriva blir endå bara fel åker till töva och skjuter lite hagel iställe hej då

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards