idioten

Alla inlägg under maj 2009

Av Tommy - 27 maj 2009 18:56

Mat

Av Tommy - 16 maj 2009 20:34

ska dra in några ord innan jag ska in till köket lagar mat för fulla muggar trodde ronny och emelie oxå ville äta men så blev inte fallet har flängt runt och gjort massa saker idag emma har fått hem sin nya mob så det var ju kul =) sj sitter jag och väntar på att min kamrat ska bli frisk så jag kan åka tillö sthlm och hämta hojen kommer bli kanon med den här hemma på byggden och på onsdag ska vi hämta hem lilla hector kommer bli kul att få hem den rackaren =)

Emma sjödin <3

Av Tommy - 10 maj 2009 18:29

Idag har man inte gjort så mycket dyng trött har varit och hämtat emelie och ronny sen hälsat på deras mormor (emma&emelies) sen fick man ett jobb att byta hjullager så nu håller man på med det:P

Igår blev det en tripp till västerås kollade på en liten hund valp..=) emma har frågat mig massor av gånger men jag är ju känslig hur huvudet ska se ut men nu har vi hittat den ultimata valpen så om 10 dagar ska vi åka ner igen så det kommer bli kanon kul fixar lite bilder så småning om så ni får se och ni som kommer klaga hör inte av er....

sug och fräls

Av Tommy - 5 maj 2009 01:25

Nu när vi har kommit hem har det inte varit 2 kanon dagar precis allt går åt pipan som jag gör nu och måste fixa bilen pga att ac pumpen lagt av men men ska upp tidigt och har inget nytt att berätta som kan intressera er ska hoppa in i badrummet en sväng nu och se om man kan vakna till eller om man blir tröttare så...

Emma Sjödin du betyder allt för mig fast du inte kanske märker av det så ska du veta det.för jag vet att du läser min blogg :P <3 

Av Tommy - 3 maj 2009 20:49

Då har man hunnit med några dagar i stockholm skönt väder och bra stämmning tycker jag hittat lite saker vi köpt men tyckte att det var skönare att bara glassa så emma har kollat efter grejer så hoppas hon är glad snart kommer hennes nya mob =)

Innan vi for så råkade det hända en olycka med kitty hon flög på ronnys grannes hund så det blir ju en rätt saftig räkning på hennes hund som man ska betala men men drabbar ju ingen fattig eller?

hittade en ny klocka som jag köpte där nere =) nu sitter emelie ronny emma och hunke, nils och kollar på tv.

ska göra lite tacos nu tro ja =P så hej då så länge

Emma Sjödin <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards