idioten

Alla inlägg under juni 2009

Av Tommy - 30 juni 2009 02:29


Idag är det sista dagen på månaden. Det betyder 11 månader tillsammans med mitt hjärta i övermorgon alltså. Snart har det gått ett år. Det sägs att tiden går fort då man har roligt <3



Av Tommy - 10 juni 2009 22:53

Kom nyss hem märkte att hjärtat inte var hemma är nog ute på en promenad eller kanske inte jaja ingen lapp på bordet så vad vet jag :S...

Ska passa på att åka nu göra samma sak tillbak och lämnar hector hemma och åka utan att lämna nycklar eller lapp så annars så är man dyng sjuk halsfluss och feber men efter några alvedon så mår man skapligt iallafall men kan inte få i mig någon mat så det är drygt som fan.

länge sen jag uppdaterade men men orken finns inte för blogg längre har andra saker att fixa ska flytta till sthlm och starta om på nytt fixa upp livet och ekonomin och det kommer bli kanon skönt slippa den här grymt tråkiga stan.

ska dra några rader imrgon eller någon dag fram över hej så länge

  Emma Sjödin <3

Av Tommy - 10 juni 2009 21:32


Jag älskar dig så mycket Tommy Nilsson. Du har mitt hjärta i din hand.

Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig och med dig är jag lycklig.



Av Tommy - 6 juni 2009 00:52


Nu börjar jag bli lite less på din uppdatering Tommy så jag skriver några rader bara för att du ska komma igång igen. Från början var du ju riktigt duktig på detta!


Hur som helst så fyller Tommy år imorgon eller idag kanske man ska säga. Hela 24 år gammal blir han mitt lilla hjärta <3





Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards