idioten

Alla inlägg under december 2009

Av Tommy - 29 december 2009 03:14

en liten jävla sak kan bli så förbannat stor eller det är en kanska viktig sak men blir inte bra fast jag gör 1000 saker mer än vad man ska göra ska det va så?

Av Tommy - 14 december 2009 20:15

Hej var ett tag sen man skrev nu. men hur som helst så vaknade man helt åt helvete fel tid idag sjukt att man har vänt på dyngnet hoppas bara man får jobbet nu låter lovande så då kommer man tillbak i ryttmen =) emma kanske ska få jobba oxå men mikssade samtalet idag men det är bara att hålla tummarna ska kolla allt imorgon för den här dagen jick ju åt helvete....

nisse ska snart komma och knäppa kort som det låter så då ska vi maila iväg massa bilder till dom som tingat valparna =) snokade åt mig en flaska som jag ska försöka göra i gammal stil ikväll eller inatt måste bygga til en maskin som gör som sakerna ser gammal ut:P kommer bli svårt tro ja:) men men blir nog bra.

Emma städar som fan nu och jag lallar på,ska nog ta och hjkälpa henne lite nu =)

i veckan så ska jag iväg till ikea en sväng kolla på jul klappar och det kommer nog bli kul inväntar bara en sak innan man kan åka och det är inte pengarna för dom finns i tryckt förvar under utterdörrs mattan :P

i helgen blev det en sväng på krogen med dalla forslund och emma och elin var trevligt att umgås med lite annat folk imellanåt (trodde faktiskt att elin var lite torr och inte tyckte om lite snusk skämt men det var helt fel hon var nog snäppet värre haha) nä nu ska jag hjälpa till här hemma :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards