idioten

Alla inlägg under augusti 2009

Av Tommy - 30 augusti 2009 15:08

blir en parning nu när kitty löper om ni är intresserad hör av er i tid. 0730987457

Av Tommy - 26 augusti 2009 21:52

Nu sittar man och kollar på lyxfällan och emma har nyss hoppat in i duchen och tvättar ur hår färgen =) så jag smet mig till datorn innan hon ska sitta .

imorgon ska  vi iallafall få nycklarna till våran nya lägenhet och det kommer bli bra som fan kommer inte in några bilder än ska knäppa några när vi är klar ska på boom och mio hoppas ja på och köpa in lite nya grejer =)

jaja skit samma ska ta och lägga mig på ryggläge nu.

ja just det kitty har blivit så otroligt mager jag har inte råd att köpa mat så hon får bara mat 1 gång varannan dag? eller var det verkligen så hon kanske är fet och lat och bara äter i sig go saker hela tiden hmm ska iallafall banta hon och lägga ut några djurplågeri bilder till dina bästa kompisar som läser och  bifogar allt jag skriver för du läser inte blogg men snälla gör det så jag får en till i st

Av Tommy - 23 augusti 2009 12:52

idag ska man kapa sönder bubblan lite mer hoppas på att man hinner svetsa tillden lite ocå så själva rosten blir klar då är det bara lite fin lir kvar på den:P

min eviga väntan är på dag 3-4 nu och jag börjar tappa orken.

ska iallafall packa några saker idag hoppas ja på,nu ska ja släppa datorn och slå igång tv iställe

Av Tommy - 23 augusti 2009 12:52

idag ska man kapa sönder bubblan lite mer hoppas på att man hinner svetsa tillden lite ocå så själva rosten blir klar då är det bara lite fin lir kvar på den:P

min eviga väntan är på dag 3-4 nu och jag börjar tappa orken.

ska iallafall packa några saker idag hoppas ja på,nu ska ja släppa datorn och slå igång tv iställe

Av Tommy - 22 augusti 2009 14:16

nu har man nyss vaknat rätt skönt att sova länge och få kaffe på sängen mm.

idag ska vi försöka packa lite som vi sagt att vi ska göra i flera dagar men har inte kommit så långt med det,känner mig inte så moteverad att göra det nu.

är trött små grinig och hungrig ska se om man ska på affären och handla fika så kanske man blir på lite bättre humör.

det ös rengnar ner en massa och känner att denna dag blir en slappar dag framför tv och datorn.

typ 54 timmar efter har inget hänt ska snart gräva en grop åt mig själv eller någon annan blir så matt när man blir lovad en massa saker men inget händer.

och så är man nästan helt pank väntar på pengar men det verkar ta sån tid för dom att få¨fram det fattar inte vad det är för problem,jag har en skuld som jag ska betala tillbak så snabbt dom här jävla pengarna kommer...

skriver några radet senare idag så får vi se vad som häder med tiden och hur mycket som blir gjort här hemma.

E-S.<3

Av Tommy - 22 augusti 2009 03:33

sitter uppe vid tv och datorn som ett spån emma sover och alla djur lika så så nu är det lungt i stugan men ganska tråkigt.

ska se om man ska väcka emma eller gå och krypa ner under täcket och terra hon lite och se hur länge hon pallar mitt terror.

hittade iallafall igen en bild som jag knäppte på pixie här hemma utan för min lägenhet.

det var ca 48 timmars väntan.

har ont i ögon och huvud nu ska nog sova snart inte nå intressant inlägg kanske fixar in några roliga rader imorgon så kolla in då oxå.

emma sjödin <3

Av Tommy - 21 augusti 2009 14:16

idag vaknade man ganska sent efter att man var uppe kring halv 7 tro ja och ringde lite samtal,sommnade om som en stock.

drog igång lite kaffe ringde bobby han var i garaget och tjurade på så han tog en paus och kom på kaffe, nu håller emma på med en sockerkaka och drog igångvisparna så nu fick man sockerkaka på hela mig plus datorn och väggen.

idag så känns det inte som man är så sugen att gå ut men det skulle ju vara dåligt väder nån dag nu så man får väl packa lite saker så det blir gjort så man bara har soffa och säng kvar typ :P

nu ska jag se om det finns nå kaffe kvar eller om hjärtat har druckit upp allt kaffe (slukaren)

Av Tommy - 21 augusti 2009 00:26

man får inte alltid det man blir lovad så tänk er för

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards