idioten

Alla inlägg under februari 2009

mat

Av Tommy - 28 februari 2009 18:57

drar lite snbbt vad som hänt varit hos ronny sitter hemma ska äta lite mat med emelie emma nisse och henke blir gott ska lämna lite saker i matfors sen sen ska vi hitta på nå kul hoppas ja på skriver någon rad sen

hej då

Av Tommy - 28 februari 2009 03:38

Då har man kommit hem från ronny och co,sitter och vräker chips och godis för tillfället ska snart slå igång en film.

idag har man flängt runt hos polisen men tog sådan tid så jag orkade inte vänta,så det fick bli en sväng till berghems v hämtade ronny,emma ville köpa en ny disk mopp så det blev en sån och lite annat när vi var igång idag har det varit en riktigt bra dag på bra humör och allt sen har emma mått bra så det har varit skönt =)

nisse alex och hasse kom hit och surrade lite skit efter det drog vi till ronny och emelie och snackade och kollade på film,boy` drog iväg till söråker en sväng och flick scouterna fick va hemma dom ville nog det oxå kom tillbaka kollade vi på film emma sommnade ronny ville hita på något, slutade med att jag emma och ils åkte till stan hämtade carro hon skulle hem efter krogen for på macken då ringde nisses syrra och ville ha hämtning lämnade henne och är äntligen hemma och ska dra igång en film och sommna. så har min dag sätt ut så god natt

Av Tommy - 26 februari 2009 17:25

livet suger utan pengar.

var ochhämtade ut ett paket igår som jag inte har någon nytta av känns onödigt bloggen suger orka inte skriva nått idag som är intressant

god natt era rövhål

Av Tommy - 25 februari 2009 11:04

Idag har man vaknat åkt med emelie till bersåker en sväng jag och ronny var på macken.

Nu ska man till birsta en sväng och kolla runt lite får se om emma har spenderar byxorna på sig det har ju jag iallafall så jag får inte ha några pengar i fickan=(

Nu ska jag ta och fundera på om jag ska hämta ut mitt packet.

skriver en rad ikväll

Av Tommy - 24 februari 2009 01:02


Jag älskar dig Tommy Nilsson.

Du är det bästa jag vet <3



Av Tommy - 20 februari 2009 13:44

inatt så var bloggen cp så jag skriver lite nu iställe.

Igår var man i tomas garage en sväng och drack några folk öl och fixade med bilen kom hem kunde inte sommna men runt halv 5 så slocknade jag tro ja.

kändes tungt att inte sova med emma har ju gjort det vareda dag så....

idag vaknade man städade lite här hemma, emmas mamma ringde och sa att emma skulle komma hem tidigare sitter här ochskriver några rader medans hon vilar har det jobbigt just nu =( finns inget jag kan göra heller så =/

ska ta och städa upp lite mer här hemma nu och lägga mig i sängen och försöka få hon att sommna en stund.

sen ska man ut med kitty och leka (även som vissa säger att jag gör Kampar?)

nu ska jag göra ett ryck, hoppas allt blir bra mitt hjärta <3


Av Tommy - 19 februari 2009 22:35

Ja då sitter man här helt själv emma skulle sova hos sin mamma inatt så jag lär ju bli vaken hela natten och sommna på dan imorgon klarar inte av att vara själv är inte van vid det. så har ni tråkigt gott folk kan ni slå en signal och snacka lite skit om ni inte har något bättre för er...

ska brygga på kaffe nu kanske blir en eller 2 st 3,5 brukar sova då klarar inte av öl :P

hej då

Emma Sjödin du är hela mitt liv, du är min luft utan dig kan ja inte leva <3


Av Tommy - 19 februari 2009 17:30

Hejsan nu sitter  man och kollar i tattoo magazine.

idag vaknade man bilen var död steget laddar ur batteriet tärt ska fixa det ikväll.var till bergsåker med emma kom på när jag skulle till körskolan att kitty var med så man åkte hem med henne sen orka ja inte åka in så man var hem och sov iställe vaknade av att tomas ringde,drog tillbergsåker fick lite pengar köpte lite saker på konsum.

Blev en kanna kaffe när vi kom hem, fixade bort lite disk och sen var man på G mot Bergsåker igen och skulle hämta emma träffade hennes mamma stog och surrade ett tag med hon drog och tanakade bilen och ner dit igen och köpte socker och strö bröd ska baka ikväll.

ska hämta igen tatto maskinen idag ska träna lite igen ska köpa hem lite nya grejer till den =)

vann ett bud på tradera igår på en rosa platttång som emma skulle få i pressent när hon fyller år ville ha en sån blir massa annat oxå men det ska hon inte få veta vad det blir :P

Nu ska jag gå in och sjuka mig vid emmas dator se hur länge man orka göra älg tricket :P

skriver inatt nått kanske =)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards