idioten

Direktlänk till inlägg 5 december 2011

haha

Av Tommy - 5 december 2011 16:09

Emma hedberg komenterade nyss på fb att hon hade ett kort på mig i väskan där de stod jag är hård och mitt mob nr haha hade skit många sånna kort och alla ni som hittar dom kan ju få ett gott skratt för de fick ja nu :P hade helt glömt de där.

Nu blev ja på bra humör igen nu blir de städa och dra igång lite mat =)

Livet är hårt men jag är hårdare!!!


 
 
emma

emma

6 december 2011 02:26

hahaha, klart skönaste raggningsknepet jag beskådat på länge :P

http://lobotomi.bloggplatsen.se

Tommy

7 december 2011 04:57

haha men vem fan gör så där då man är ju sjuk haha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tommy - 9 december 2011 16:12

Då var man hemma igen. Hade fått ett underbart sms av magnus där de stod ska vi köra in lite ved och dricka öl ikväll? ja tror att de där med att vara aktiv med veden är bara en dålig ursäkt för han vill dricka haha. Idag är ja på topp humör känn...

Av Tommy - 9 december 2011 04:44

Så då har man slutat jobbet och de var efterlängtat. Har haft rätt så trevligt ikväll, grejerna funkade och hade trevligt folk att sms med ;) De snöar för er som bara ligger och sover utav bara fan dessutom.... Trodde ja skulle köra en nyckter ...

Av Tommy - 8 december 2011 15:09

Ja då kör vi sista natten i helvetet =) hoppas denna natt kommer bli rolig och mycke härj och att sakerna funka. Idag ha ja bara sovit hela dagen och de känns ju inte så kul,men kommer förmodligen gå på som en ångvält ikväll haha Nä har lite br...

Av Tommy - 8 december 2011 05:00

Satt och kollade runt här och såg att fol skrev i så kallade rampljuset och såg en blogg som ja tyckt såg intressant ut och de var den oxå och bara för skoj skull kollade ja hur många läsare de var och de var 32st tycker de är lite dåligt om man är s...

Av Tommy - 7 december 2011 14:51

Ja då har man varit och köpt mjölk sitter just nu och kollar på klockan och har ångest att man snart börjar jobba och inte gjort ett skit idag,ställde kl på 12 vaknade 2 drog mig till halv 3 vad är de för fel på mig? Som tur är har man kaffe koppen...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards