idioten

Alla inlägg den 5 augusti 2009

Av Tommy - 5 augusti 2009 22:05

idag så hr man inte gjort så himl mycket tvätta och städat lite sen for vi till emmas mamma hundarna fick leka av sig och vi fick så klart lite kaffe och kaka =) sen blev det konsum fick ett mob nr till en skit bra kille som gaddar tack för nr så snart ska vi väl dit och kladda på oss en massa både jag och emma men förs ska jag få bort min förbannade skuld som jag vill få bort men väntar på pengarna från saaben och hoppas dom kommer vilken dag som helst annars måste man göra något drastiskt.

for iväg med hector till jakt stugan här uppe med steff och andreas maggan ringde och sa att kaffe stog på hemma hos steff och ... så vi for hem dit har nyss kommit hem,hoppade till tvättmaskinen och kastade in en ny dos med skit kläder så snart är allt klart.

skulle till johan och sandra idag men det rann ut i sanden tyvärr.

nu väntar jag ett samtal som nog inte kommer att ringa...

jaja nu ska jag hoppa in i emmas famn och mysa och vänta på att mob kanske ringer.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards