idioten

Alla inlägg den 1 april 2009

Av Tommy - 1 april 2009 14:58

hej gott folk eller vissa är det iallafall.

Nu sitter man här hemma väntar på att emma ska sluta så man får hämta hon och släppa av hon vid kyrkan så ska hon gå hem med kitty,igår gick hon till nisses garage =) (duktig) mer motivation eller hur det stavas än mig iallafall :P

idag har man mest åkt runt och slappat i go vädret snart sommar längtar.

Kitty har nyss smyg tagit en hel kebab rulle av mig medans jag var ut till bilen en sväng men det drabbar ju ingen fattig och hon som har mage av stål märks det inte att hon har dragit i sig en sån =)

Har laddat hem så jävla mycket rockabilly idag så jag tror jag måste rensa bort lite filmer som man sett 2 miljoner gånger :P


Idag är det 8 månader hjärtat, Det har varit en underbar tid med dig måste göra något mysigt i helgen =) synd bara att vi har hundarna men kan säkert fixa något endå :P

ska dra i mig 2 snabba koppar kaffe nu sen dra mig mot bergsåker sen ut och kapa lite ved (vuxen poäng) ansvar ;P

kanske blir en uppdatering inatt så håll koll på bloggen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards