idioten

Alla inlägg den 2 september 2009

Av Tommy - 2 september 2009 20:36

nu sitter man och väntar på mjölk så man kan få i sig lite kaffe ska ut och ta in lite ved och dra igång en brasa och se om jag kanske kan få mig en liten tös och hålla om men efter denna jävla cp dag så vet jag inte om jag har lust att ha någon sån nära mig eller om hon vill vara i närheten av mig många ord har avverkas och ja vet inte vad ja ska tro tar dagen som den kommer nu känns det som

Av Tommy - 2 september 2009 14:21

nu sitter man hos maggan och dricker kaffe väntar på svar via mial eller mob från alla håll men folk är ju dum i huve fel att komma på massa mer saker eftersom ioställe för att säga allt på samma gång blir så jävla less bara mer grejer destu mer man fixar destu mer blire från dom jävlarena jag och hjärtat har inte varit så gulliga mot varandra idag och kommer nog inte vara det på ett par dar för dom här segar på med allt jaja vattnet är fixat iallafall var uppe vid 7 imorse av att hektor stog och gnällde och ville ut.har inte så mycket ork kvar hur mycket ska en kropp palla av från alla håll får se om man ska hämta emma och gå till arbetsförmedlingen eller om jag skiter i det för vi lär ju bråka om nån jävla bil som varken jag eller hon vet vad det är för någon hmm känns inge kul =( ska iallafall ta och skicka lite mer mail till idioten och se om hon svarar på det jävla kontoret

emma sjödin <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards