idioten

Alla inlägg den 16 juli 2009

Av Tommy - 16 juli 2009 12:29

Då har man vaknat ska dra en tripp mot stan och kolla en sväng snacka lite med bobby se om skit korven betty är där för en gångs skull oxå var ett tag sen vi träffades nu så det skulle ju vara kul och se om hon levde.blir nog berghemsvägen en sväng idag oxå ska in på birsta och kolla en sväng och hoppas på att man inte träffar på någon man inte vill se som man alltid gör när man är där...

Av Tommy - 16 juli 2009 04:49

det här inlägget kommer nog gå runt ganska snappt i släkten för jag måste vara så jävla intressant tydligen?

såg ett inlägg från petra som jag måste kommentera för det första är du 2 med rött hår om du inte kommer ihåg datum kan jag påminna dig och mob?  hmm är inte av samma märke eller mod så gere väggen hur ska man kunna veta din ide om det? jaja hur som hells så är det väl tur att du inte har betalat en enda gaddning,kom igen go getters Hmm typ kom igen "KEF" så skriv namn nästa gång eller? jaja nu ska jag sova har varit en lång natt med massor av aktiviteter :P jaja hur som hells så är det en rolig grej på G eller det är både roligt och skrämmande tur att man inte skriver ut sånt i släkten nyfiken...skaffa andra bloggar och läs iställe.

ja just det glömde att skriva det fram mot hösten kommer det en kull pitbull/amstaff om någon är intresserad hör gärna av er i tid fel folk raderas på en gång.Emma Sjödin tänk att du har kunna fixa till mitt liv så underbart bra, efterr det vi fick reda på känns allt så bra =)<3 god natt

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards