idioten

Alla inlägg den 23 juli 2009

na

Av Tommy - 23 juli 2009 01:39

Av Tommy - 23 juli 2009 01:39

idag har emma gjort en massa här hemma klippt gräset och rensat upp som en tok sj blev ja trött och vägrade hålla på så jag sprang upp skyndade mig av med kläderna och la mig i soffan och kollade på tv,sommnade så klart med hektor vaknade av att emma ville ha hjälp nyvaken och arg klädde jag på mig fixade lite med mina investeringar medans hon höll på att greja tid är pengar som dom brukar säga och det var verkligen så eller det får man se men tror på det iallafall.har ju en saab & en volvo 740 och en merca 190 om någon är spekulant för övrigt blir det nog en r1 nästa vecka om allt går som det ska den här och nästa vecka känar man pengar så gör man jaja ska kolla efter ett vitt jobb så det inte kommer reta så många att man ligger hemma och håvar in cach, var nyss på macken fixade en go bit en dricka eller 2 fick med en på korv menyn kom på macken och vilka stog där som helt vanliga personer jo snuten jaja klarade mig och for hem över till en frysen och inte så kry emma, hade fixat in täcket i tork tummlaren innan jag for för hon fryste så och det vart hon nog glad över =) nu ska jag kolla blocket en snabbis sen hoppa in under täcke med lillfisen min och mysa till det God natt

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards