idioten

Alla inlägg den 5 januari 2010

Av Tommy - 5 januari 2010 23:10

Då har man nyss kommit hem fick ett lite damp anfall förut pga att inte larmet funkade till garaget höll på att jävlas med det en timme typ.

datorn i knät och en panpizza på G och städat hemma,brasan smattrar kan det bli mycke bättre?

idag vaknade man ju sent som ett cp less åkte och köpte hund mat och det blir nog bra så kitty kommer i form igen=)

nu blir det att bränna på så det blir 30 grader här hemma är ju typ 20 ute och man ska ju ha minst 10 mer inne :P

valparna är ute och lever ett jävla liv nu kitty ligger på soffan och hector tigger väl som vanligt i köket hmm har inte så mycket mer att skriva tro ja...

ska försöka haverera internet så inte emma spelar nå jävla bög spel på internet hela natten imorgon blir det en ny bäddmadrass (kung)

dagen blir nog inte så mycket bättre eller sämre?

nä som sagt less på att blivit lovad saker men att det inte kommer bli av ska lägga ner allt sånt skit fram över oxå orka hålla på att tjata.

nu ska jag till köket och spöa emma en sväng och försöka överta hennes paj:)

god natt

Av Tommy - 5 januari 2010 15:17

då har man nyss klivit upp kl 3 normalt?

idag blir det nog inte så mycket gjort men vem bryr sig inte jag iallafall.

skulle hinna med en massa saker fixa med bilen och greja på men det blir nog nästa vecka eller nått.

ska iallafall maila in namn på valparna  och färg kön mm så det går snabbare på torsdag.

man ska inte lita på allt man hör och längta för när dagen kommer så blir det inte som det är tänkt endå..........

ska iväg en sväng till töva och köra skoter i det svinvkalla sverige ikväll om jag får en påse med enegi av någon.

för jag har nämligen helt slut på det idag och kommer inte att göra många knop dom närmaste veckorna.

fel att  nån bara kan komma och säga du har vunnit 50 tusen i 25 år skulle suttit som en fläsk läpp nu det men nu ska jag ta och lägga mig och kolla på tv eller kolla om man måste köra kallstart på kaffe bryggen hej då!!!!!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards