idioten

Alla inlägg den 7 december 2011

Av Tommy - 7 december 2011 14:51

Ja då har man varit och köpt mjölk sitter just nu och kollar på klockan och har ångest att man snart börjar jobba och inte gjort ett skit idag,ställde kl på 12 vaknade 2 drog mig till halv 3 vad är de för fel på mig?

Som tur är har man kaffe koppen och ciggen i näven=)

De är i sin vanliga ordning ett rent helvete att jobba fel att bara kunna hlida runt utomlands på vinter haha.

I jul så ska man sitta själv hemma och ha mysigt för familjen drar utomlands och ja känner att familje semester är inte min sak, trivs bra med mig själv men kommer bli bra mycket folk hos mig endå som är ensamma på jul så vi blir en stor blandad familj här höhö.

nä nu skiter ja i de här ska tvätta av den där lilla saken som hänger sen gå till fängelset. ha de bra alla dårar där ute

Av Tommy - 7 december 2011 04:45

Då har man precis kommit hem från jobbet, var tok jobbigt att vara vaken idag efter 5 dagars hårt festande =(

Så nu blir de sängen i min ensamhet haha, ja vad har man gjort idag då hmm började städa men blev inte klar får köra någon timme innan man åker på jobbet imorgon igen.

Såg en grymt snygg brud idag på shell bydalen, men vem var du?

Magnus kom med mat till mig på jobbet snällt de inte många polare som ställer upp som han gör... och nu vet jag att du behöver mig så som du ställde upp för mig för ett tag sedan så nu är de inge fest hoppas ja på bara skruva bil och ha ett gott skratt =) din lilla räka.

Nä nu säger ja godnatt igen och nu är de verkligen så. 

Livet är hårt men jag är hårdare A.C.A.B

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards