idioten

Alla inlägg den 9 december 2011

Av Tommy - 9 december 2011 16:12

Då var man hemma igen.

Hade fått ett underbart sms av magnus där de stod ska vi köra in lite ved och dricka öl ikväll? ja tror att de där med att vara aktiv med veden är bara en dålig ursäkt för han vill dricka haha.

Idag är ja på topp humör känns riktigt bra, livet är för bra ibland.

Morsan kom förbi på kaffe och satt upp julgardiner och hade nån ljusstake med sig m.m

Sitter och inväntar öl pojken som nyss ringde och sa att han hade slutat, men hur ser helgen ut ska de bli en 4 dagars i helgen haha? nä tro inte ja pallar en toook vecka igen:P

men nu ska jag forsätta diska som jag gjorde tidigare i veckan ha de bra alla där ute

Av Tommy - 9 december 2011 04:44

Så då har man slutat jobbet och de var efterlängtat.

Har haft rätt så trevligt ikväll, grejerna funkade och hade trevligt folk att sms med ;)

De snöar för er som bara ligger och sover utav bara fan dessutom....

Trodde ja skulle köra en nyckter helg men verkar inte bli så magnus sa att jag skulle få igen som fan imorgon vet inte vad han menar den muppen men men återstå att se.

Magnus var förbi på jobbet andra dagen irad tror han är avis på mitt jobb bara att han inte vågar säga det haha surrade om utomlandsresan som kommer ske i januari i 2 veckor får se om han och ja får ledigt kommer bli skit kul att åka på lite party semester eller för mig blir de party för magnus kanske de blir nå fängelse:P haha nä nu ska ja sova God natt!!!



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards