idioten

Alla inlägg den 12 december 2008

Av Tommy - 12 december 2008 01:17

Ja då fick man åka och bogsera nisse på morgon kvisten eller runt 12 kanske hon var sen var i garaget drog en pizza i granlo sen iväg och kollade på när henke och nisse fixade med bilen å skotern nisse fixade min pump konstigt nog fast den hade pajat totalt men ett stort tack.

Emma carro & carro snodde bilen min och åkte till matfors skulle kolla på film jag har varit deppig för att orka hjälpt till med nått tog ett kvälls fika på max åkte hem och fixade lite henke och carro kom en sväng och spelade känner en grymm press inför helgen har en massa saker som skulle vara klar imorgon fredag men ligger efter i planeringen så jag kommer ha lite ångest för det men men sånt är livet ska vara nyckter ihelgen skönt!!! ska ta vara på min underbara flickvän som nog inte uppskattar mina sena och skumma nätter ute i mörkret .

Nu ska jag krypa ner med hjärtat och vila kolla in någon ny film dock inte en skoter film hehe

God natt era rövhål.......

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards