idioten

Alla inlägg den 17 december 2008

Av Tommy - 17 december 2008 22:47

Ja då vaknade man hade typ sovit 4 timmar sen drog jag till matfors fixade fram lite pengar efter ett tag åkte iväg mot huljen och lämnade lite saker trodde Emma var klar när man kom hem men inte det, så kom maggan och drack en kopp sur kaffe

Sen skulle man ut till bilen men det var ju så klart torsk på batteri=( Nisse kom som tur var, åkte iväg med dom till ikea och käkade korv och köpte lite små grejer samt åkte till rusta och handlade lite färg, på birsta hittade man lite jul klappar så nu är julen nästan räddad bara lite grejer kvar att köpa han inte med granen än men blir kanske senare inatt.

Nisse kom för ett tag sen och som vanligt kom Henke som gubben i lådan och hade med sig Kaffe Bengt drog igång java men ingen som tagit nått än bara jag så det blir nog en hel panna för mig, nu är det sex and the city filmen men blir nog macken för mig iställe var och kollade om man skulle ta hem skotern idag men för lite snö så jag insåg att det inte var någon idé.

nä nu ska jag dra mig in´över mot tv`n

Hej då

Av Tommy - 17 december 2008 02:19

Nu har man kollat på en jul film och insåg att jul klappar är rätt viktigt ,så nu har man ställt kl på 08.00

Så imorgon ska man möta upp en kille i matfors och få lite pengar sen drar man sig hem över på en kaffe lämnar av någon tusen lapp åt Emma sen åker man in på stan+Birsta och kollar om man hittar något bra att köpa där blir en ganska dyr jul tro jag iallafall är jag på humör för det nu ikväll.

Ska hämta en julgran imorgon men emma vill inte ha det, kanske en plast gran ville hon ha men jag tar sågen och ut och letar den ultimata gran jäveln sen blir det  pyntning (Kul)

Just nu sittar man och funderar ut vad man ska köpa imorgon vet 2 saker iallafall =) så det blir säkert bra.

Måste köpa hem lite glögg imorgon så det doftar jul här hemma .


Recept en 75a blossa lättglögg och en kvarting hemkört 25 cl måste vara hemkört  låt glöggen värmas ca 10 min på lätt värme sen slår du av plattan och häller i spriten låt det stå i ca 1-2 min färdig att servera värmer kropp och själ.

har just haft en mysig stund med massa goa pussar här i sängen och lite skämmt om våra läppar :P

Älskar dig bara mer och mer gumman snart jul mys, längtar mer och mer till jul =)

nä nu ska jag sova God natt

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards