idioten

Alla inlägg den 21 december 2008

Av Tommy - 21 december 2008 23:51

Hmm vart ska man börja var i nisses garage men henke och nils fixade med skotern hade krökt en trailing arm så det blev lagning med lite svetning vet ej hur det gick om han fixade det...

Åkte hem runt 9 tiden var trött då och blev tröttare när jag kom hem efter någon fjortis kastade snöbollar på rutan så man blev ju tvungen att ringa snuten så dom åkte någon gång, stör grannarna hmm Moget!!!

Det här måste ju ta slut men det är ett jävligt svårt att förstå att det inte blir bättre om man inte kan bete sig!!!!

Massa hot och kränkningar blir bara värre,när man står själv kvar utan någon ..........

Nä nu ska jag åka iväg på spåret men hundarna sen på stan och kolla lite =) blir kanske en film på det mot 2-3 tiden ha ett bra liv.

Älskar dig som jag alldrig har gjort med någon förut du är hela mitt liv

Emma sjödin <3 hoppas du vet det, fast du blir indragen i idiot snacket

Av Tommy - 21 december 2008 01:51

Då skulle man festa ikväll då men blev inget av med det denise och emma var är hemma och surrade på.

Kom hem hämtade dom drog till stan osv kom hem fick en överaskning när vi såg att någon av idioterna till hundar hade äte upp ett par till skor börjar bli less på dom nu vet ju inte vem utav dom det är men har mina aningar.

Så nu är vi rätt less här hemma på allt som bara pajar hela tiden nu innan jul och allt.

Massa mer utgifter....

men nu ska jag kolla på film och sova

God natt

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards