idioten

Alla inlägg den 3 februari 2009

C

Av Tommy - 3 februari 2009 21:51

idag vaknade man lite sent fick panik emma var sen,släppte henne drog mig mot stan var på arbetsförmedlingen tråkigt...... men fick reda på att dom tyckte jag skulle ta C kortet och det är ju lika bra om man får det gratis =)

sen var man till morsan och surrade skit en snabbis drog mig mot bergsåker hämta hjärtat och for hem och käkade,åkte tillbaka med emma på praktiken,kom på att farmor kanske hade kaffe och det fanns det ju så det blev några koppar där. var hem och eldade lite skrot som låg här på gården och fick dåligt sammvete när jag åt upp chokladen på som var emmas :P

drog hem över sommnade en snabbis vaknade arg och jävlig , drog mot ljusta sålde vårat nintendo 8 BIT till yeff sen blev det max och ica maxi och en skvätt soppa på jet så det har varit en jävla massa åkning idag jag som är van att ligga på soffan och lata mig.

Nä nu har man spekulera runt lite på blocket ska dra igång en film har ju fått hem en massa nya =)

Emma sitter och trackar mig nu på msn...

nä god natt på er  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards