idioten

Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Tommy - 9 februari 2009 23:14

Då har man sålt skotern köpt en annan bil + massa andra små saker till oss=)

Rätt skönt att få lite nytt och en skön bil att åka i.

igår blev det rätt sent hade lite ärenden att göra och emma blev nog lite less på att jag alldrig kom hem men men....

Så idag vaknade man åkte till bergsåker +en sväng mot stan och surrade med mamma, åkte hemöver mot töva och snackade lite skit och försökte få björn att vakna men han sov ju som en björn kom hem då ringde fanskapet och skulle bjuda på kaffe drog dit sen in på stan + birsta och kollade runt lite blev panik kom försent när jag skulle hämta emma så hon gick hemöver mötte hon var 20 min sen men hon var på bra humör och vi drog till stan handlade lite och drog till timrå och hämtade totte från jobbet ikväll har man hyrt film sommnade till den första och när jag vaknade ja då hade emma sommnat iställe så nu sitter man här och funderar om man våga väcka hon och fråga om vi ska färga håret:P jaja ska ut med kitty nu.ja ja ha det bra

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards