idioten

Alla inlägg den 11 februari 2009

Av Tommy - 11 februari 2009 15:00

igår kväll var man och hämtade nya sängar riktigt könt att sova i stor säng för en gångs skull =) eller vi hade ju inte en liten förut men nu är det 2 st 90 sängar. vaknade i morse fick en cigg av emma låg och rökte,emma kom in och skrek då hade jag somnat med ciggen på kudden så den hade börjat glöda så den fick man kasta.

Åkte till bergsåker med emma sen ringde maggan for till tomas drack kaffe från 8 till halv 10 sen åkte men hem efter en halv timme kom dom ner och ville ha kaffe av mig så vi satt och surplade i oss en kanna.

kl 12 drog man till bergsåker hämtade emma på lunch åkte hem fixade i oss lite mat sen tillbaka ner igen har städat sov rummet behövdes kanman lungt säga så nu ska man ta tag i vardags rummet och ner till b-såker igen om ca 15 min.

Kitty älskar den nya sängen när hon kan sträcka ut sig och fläska på har varit ute och busa med hon som fan idag men det var kallt tyckte hon snart börjar hon löpa oxå så det blir drykt men det går ju över får se hur det blir den här gången?!!!! =) kanske nå roligt....

nä nu ska jag kasta in en ny diskmaskin laddar upp några bilder på tok hunden och på lägenheten ikväll hoppas jag på gå in på bilddagboken och sök rockabillytommy om inte bilderna är där är det för jag är så jävla lat och inte orka lägga upp några ska försöka fixa några på kitty iallafall =) <3 Bästa hunden man kan ha, mycket nya saker har hon lärt sig av mig nu när jag som uppfostrar hon, och ingen annan som ska tro att dom ska skapa om min hund. ska beställa W-P sele nu ska kolla upp lederna på hon i veckan för det var ett tag sen man kollade upp dom nu.

Ha det bra allihop...

Emma sjödin <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards