idioten

Alla inlägg under december 2011

Av Tommy - 5 december 2011 16:09

Emma hedberg komenterade nyss på fb att hon hade ett kort på mig i väskan där de stod jag är hård och mitt mob nr haha hade skit många sånna kort och alla ni som hittar dom kan ju få ett gott skratt för de fick ja nu :P hade helt glömt de där.

Nu blev ja på bra humör igen nu blir de städa och dra igång lite mat =)

Livet är hårt men jag är hårdare!!!


Av Tommy - 5 december 2011 15:39

Att man palla att sitta och skriva hur kasst eller bra ens liv är fattar inte varför man gör de här....

Som sagt orkar inte ta bort gamla inlägg och skit.

Nu är man på nyfödd igen och de känns kanon bra =) igår blev de som sagt en liten grogg eller fler tills benkt kom och hämtade mig sen bar de iväg till dallan och spenderade bort onödigt mycke pengar för att de var en söndag, men full blev man och inte ett minne blott,

ää orka inte med de här nu känner ja kanske skriver sen hur kvällen slutar, i för tragiskt händelse

Av Tommy - 4 december 2011 23:20

nu kör vi igen efter en massa månader=) hoppas ni garvar lika mycket som för om mina inlägg men vem bry sig känn på balle höhö.

Som sagt nu för tiden bor ja själv tro de eller ej,men nu leker livet=)

lever mitt gamla liv och tar dagen som den kommer kan vara död imorgon.

helgen har varit rätt lungn fredagen kommer ja inte ihåg var full iallafall,och igår så var de julbord med jobbet blev ju tok full då oxå vaknade i skönsberg,hos den snällaste svärmor ja har haft. blev tvungen att hjälpa fyllot hem haha nä så var de inte eller joo hon var rätt full. nu sitter man hemma och har eldat upp bad tunnan och funderar ska man hoppa i eller på stan blir nog stan folk klagar men va fan svensk avensjuka kallas de för dom inte kan dricka en söndag ja mår gott. vet inte hur man ska skriva glömt vad en blogg handlar om men men ää palla hålla på när man är full nu blire stan kärlek respekt!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards