idioten

Alla inlägg under december 2008

Av Tommy - 10 december 2008 16:47

Ja då vaknade man och gick ut med hunden sen drog man och köpte cigg, kom typ hem fick reda på att vårat nya spel hade kommit for iväg som blixten och hämtade det, har spelat ett tag nu men inser att det inte går att klara och vi sitter fast på en bana sen är ju jag så dålig som dör hela tiden så nu skiter man i att spela det nå mer så blir säkert allt bra snackade med henke en sväng skulle iväg och greja skoter ikväll=) ska slå en signal till nisse och se vad han gör denna dag...

Nu har det hettat till emma är dålig förlorare sånt har hon alldrig visat förut men nu är det katastrof hehe blir nog bra bara jag åker härifrån ett tag nä nu ska jag åka en sväng hej hopp gummi snopp

Av Tommy - 10 december 2008 00:36

Ja då har man sovit till 10 i 4 idag då klev upp gjorde lite mat, sen kom henke åkte iväg och hämtade skotern skulle visst byta några motor kuddar som hade gått åt pipan, men nisse var lite trög så vi han med en kopp kaffe hemma hos mig och hjärtat sen drog vi till garaget igen.

Maggan kom  förbi och hämtade mig skulle dra in lite pengar men det gick åt skogen med det oxå så nu sitter man och väntar några dagar på att det ska dyka upp några dollar.

Har kollat på när emma snackat lite med en dåre på bilddagboken vissa drar dumma saker om andra, och det  straffar sig själv om man vänder på frågan.

Nu blire lite jul filmer sen hoppas på att kunna sova fast det inte gick vägen för oss med pengarna ikväll känns (tärt) god natt

Av Tommy - 8 december 2008 09:52

Ja då vaknade man av att mob ringde, skulle ju köra morsan och hennes gubbe till tåget dom ska ju åka iväg några veckor på semester (skönt) så nu sitter man här och skriver några meningslösa ord medans man väntar på att jag ska åka dit.

Idag blir det en grov städning hemma hos oss är lite väl grisigt här nu efter att man skulle laga mat i lö-natt på dyng fyllan hjärtat ligger och sover så sött i sängen men hon vaknar nog när jag kommer att åka men tanke på att hunden är här men men nu ska jag ta och röra på mig...

hej då

...

Av Tommy - 6 december 2008 14:14

ja då ska man ut på bolaget tog slut igår så nu blire en ny lista på go saker...

http://se.youtube.com/watch?v=GdNVX2vB7Dw

Av Tommy - 5 december 2008 14:23

Ja då var det fredag blev rätt sent igår så nu har man ju vaknat och varit till morsan en sväng och surra innan dom åker. Hjärtat har vatit hos sin mamma och bakat pepparkakor som jag ska äta upp sen =)

surrade med nils nu ska nog på bolaget en sväng och ladda upp innan morgon dagen kommer bli kul som fan då hoppas jag på =)

dagens schema vet jag inte än blir nog nått mys har jag funderat på kanske lite öl eller cider oxå får se blir nog lungt ikväll iallafall så man är pigg och laddad tills imorgon men nu ska jag dra på en slednecks film och vila så hej då så länge........

Av Tommy - 4 december 2008 00:17

ja idag vaknade man lite små grinig men gick över. det blev lite blommor och grejer så fixade allt sig=)

Drog in på ikea och kollade runt lite köpte en tvätt korg och krimskramms blev lite mat på samma gång.

Nu är henke och nisse här och surplar kaffe ska nog gå ut och se hur det går med spelandet...

blir nog en film och sova tro jag så man orka upp imorgon

God natt



hmm sittar man här igen efter några filmer blev nog inte så tidig kväll men men nu lär man ju bli vaken några timmar till ska försöka väcka Emma som skulle säga till innan hon somnade men hon var nog för trött för att höra vad jag sa jaja blev ju snö i natt som var iallafall =) hej då era röv-hål




vissa har fel i huve låt mig va någon gång

Av Tommy - 3 december 2008 00:43

Då var det slut på denna jävla mongo dag.

Var på ikea och på mannens bästa vän (biltema) jag och maggan kollade runt lite sen åkte vi in och träffade dalle modig mm på ikea och letade ju så klart på Emma och Denise men fick ringa dom så möttes vi på hobbex och det hade köpts ett spel där.

Sen kom ju kvällen och den var bara till problem från det ena skit snacket till det andra och nu är det ju så klart att emma skulle bli inblandat i det här jävla helvetet låt hon vara utanför jävla mongon.

Henke och Carro kom förbi var rätt kul så länge det varade, sen hade jag funderingar på att dra till Stockholm och kolla runt en sväng inatt men blev för tråkigt att åka själv så man vände i njurunda och tur var väl det för vad skulle jag göra där nere? hmm  Nä nu ska jag försöka att få hjärtat på bättre humör och kanske sova så man orka köpa jul klappar imorgon det närmar sig med snabb takt.

Kom ihåg sköt erat eget liv och skit i det du inte ha med att göra och snacka inte skit det får du tillbaka en vacker dag

God natt på er (EMMA SJÖDIN <3 )





ää skiter i det här med sovande kallt och jävligt var det  i min ensamhet. så nu blire nog ut och kolla vädret och gå ut med kitty och se hur mycket snö det har kommit om man ska ligga inne imorgon  och bara slöa.

Man lär ju vakna runt 4-5 tiden hoppas jag på känner mig lite skoter sugen nu blir nog att kolla igenom alla slednecks filmerna oxå, rökt  snart upp ett cigg paket på typ 4 timmar, overkligt men så går det om man har lite att göra var och köpte en daim på macken förut som jag hittade rätt på nu så nu får man se om hjärtat ser den imorgon när hon vaknar..

Sköt ditt eget liv eller köp ett nytt....

Älskar dig emma Sjädin <3 du betyder mest av allt



Blev lite nerladdning av typ 15 nya filmer typ bara 5 st skoter hittade inget bra, men hoppas att hjärtat blir glad iallafall att det är lite normala filmer som hon oxå tycker om=) Jaja nu är det bara 23 min kvar på shark swarm eller vad den hette, har inte någon aning vad det är men man måste ju försöka hitta  någon bra film...

Nu blire sova snart hoppas jag på God natt

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards