idioten

Alla inlägg den 1 januari 2009

Av Tommy - 1 januari 2009 15:27

Då har man fått i sig en kopp kaffe sitter och funderar på hur allting kommer att bli hmm.

snart kommer nils & henke förbi så det blir nog en ny panna kaffe nä nu ska jag sätta mig och spela nintendo och se om jag kan lägga mig i soffan och kanske mysa till det.

jaja syns senare

Av Tommy - 1 januari 2009 02:04

Nu är det kört att vara vänlig.

Hoppas du han säga hej då....

ditt jävla CP

vilken kväll blev hassela och alnö ´+ massa annat blev bra i hamnen iallafall´=) sen bröt helvetet ut tack vare en snok som stack in huvudet i bilen så,gott nytt år hoppas det kändes bra att förstöra det nya året ditt helvete.......



tur att det finns några vänliga själar som står vid ens sida...

Du betyder mest Emma sjödin, du är mitt allt mitt liv mitt hopp

och alla som undrar vad jag får pengar ifrån så ni kan drömma vart jag får dom ifrån är ni avis?

Ovido - Quiz & Flashcards