idioten

Alla inlägg den 22 januari 2009

Av Tommy - 22 januari 2009 22:42

hej allihop idag har det bliriv 2 turer med skotern emma hoppade över en liten väg=) sen fixade hagman skotern så vi var iväg en sväng och åkte styrhöjaren sprack så det blev rätt snabb hemgång men men nu gör man teori igen emma är arg för jag inte säger svaren på hennes prov men ska man lära sig måste man lyssna och förstå inte bara veta svaret men svaret var före skylten iallafall om ni ville veta ska snoka runt lite nu hej då <3

Av Tommy - 22 januari 2009 16:20

Idag vaknade man trött som fan.

Var ut med kitty eller det var emma som var ute och lekte typ en halv timme 45 min medans jag skottade lite, tränade lite teori drog igång kaffe sedan ut och skulle se vad felet var på bilen men det slutade med att jag inte orkade fixa det och bytte bara batteri, emma tog och lekte med kitty en halv timme till typ.

ska nog ut och övningsköra ikväll tro jag ska till björn och fixa bilen och ta en kopp kaffe hoppas jag på kanske blir något besök hos någon ikväll oxå.

hej då så länge

EMMA <3 

Ovido - Quiz & Flashcards