idioten

Alla inlägg den 11 januari 2009

Av Tommy - 11 januari 2009 12:25

Vaknade precis såg vad klockan var och fick lite små panik skulle ju åka med nils och henke till dalarna och hämta en ny skoter åt nils men såg att dom inte hade ringt så.

Väntar på att andreas ska komma hit en sväng med traktorn och hjälpa mig.

hade tydligen varit störd inatt flängt runt i sängen så Emma inte kunde sova.

Nu ska jag till vatjom och fixa lite saker sen ska man åka och köpa bensin till skoter och vänta på att dom ska komma hem från dalarna.

Hoppas Emma vill åka på en tur idag eller iallafall köra en repa till matfors eller nått ska ta en lång tur med kitty så hon får springa brevid=) nu ska jag lägga mig i 10 min sen gå ut en sväng skriver ikväll någonting får ni se hur resan gick

hej då

Ovido - Quiz & Flashcards