idioten

Alla inlägg den 31 januari 2009

Av Tommy - 31 januari 2009 10:36

Igår natt kom björn förbi tog en sväng med skotrana til stan kollade om det skulle reta någon snut men icke  det íngen som brydde sig var i granlo och tok körde lite kom hem typ halv 5 tro ja hon var.

Vaknade idag av att andreas stog i köket och ropade om jag var vaken,död som jag var klev ja upp öppnade kylen drog fram en monster energy dryck hoppade i kläderna och for på macken och tankade och köpte cigg.

Kom hem var ut med kitty och satt mig som vanligt och kollade runt på näte lite nu blir det kaffe och fika sen ska jag dra mig mot andreas,ska dra  på en tripp idag igen =)

Emma liger här som en utslagen hjälte (Söt) ser så himla skönt ut att få sova ut men men ska man ut och åka får man vakna tidigt :P

nu ska jag dra mig så länge hörs ikväll nått.

Emma Sjödin du är solen i mitt liv

Ovido - Quiz & Flashcards