idioten

Alla inlägg den 10 januari 2009

.

Av Tommy - 10 januari 2009 14:22

Den här dagen började som jag hade trott åkte iväg till matfors en sväng,emma var kvar hemma och sov köpte cigg snackade lite med en där ute kom hem,emma vaknade less och ville inte prata förmodligen efter allt klagande igår ska ta och slå sönder datorn eller nått bättre det än att lämna igen den vägrar att göra det för båda ville ha den men men ska fika klart nu älskar dig emma<3

Av Tommy - 10 januari 2009 04:54

Blir någon rad innan man ska krypa ner med det bästa i världen.

Då har folk klagat på emma att hon tar mina pengar men vi har ju som sagt gemensam ekonomi, och det är inte alla som har det och förstår vad det innebär kan dra det kort om jag har pengar så köper vi för dom och har Emma pengar handlar vi för hennes pengar, blev jävligt matt nu när jag läste Hjärtats blogg och såg att hon ville lämna tillbaka datorn, att folk håller på så att hon tänker göra det, det kommer inte på tanke.

Jag berättade att jag tycker att hon skulle ha den med tanke på vad jag har när vi var ute endå håller dom på ska ta ett snack om det imorgon, känner mig skit less nu.


Jag älskar dig Emma Sjödin om inte du fanns i mitt liv skulle jag inte ha något liv, du betyder så otroligt mycke, det kommer bli bättre och bättre med allt så småning om och det är förjävligt att vi inte kan ha något privat liv men det ska vi ändra på iallafall jag ska göra det ifrån och med imrogon.

love you babe


Ovido - Quiz & Flashcards