idioten

Alla inlägg den 16 januari 2009

Av Tommy - 16 januari 2009 23:50

Ikväll har man fixa men skotern bytt glycol,smörjt upp den fixa lite andra små saker som bakväxeln,

Imorgon är det träff hagman skulle nog men ,men Emma är inte så peppad det är kalt tycker hon men med 50% H-B blir man varm =)

Det blir mycke folk och dricka hoppas jag,syrran är redan där uppe hos någon,ska snacka ihop mig lite med hagman ikväll måste hämta en släpvagn oxå.

Nyss har roffe varit här och hämtade sin dörr.

Ska ta och sova nu ja skriver hur morgon dagen blir mot kvällningen

hej då

Av Tommy - 16 januari 2009 15:06

jaja då startar inte bilen fick ta skotern till bergsåker och köpa cigg.

skulle på bolaget men det var ju kört, blir nog varmare imorgot ska kanske på skoter-träff i holm typ blir mog kul ska försöka lura med mig emma på något sätt är inte så intresserad av att köra skoter hon men man får ta med sig en stänkare så hoppar hon nog upp på den endå :P ja just det var och köpte nytt data bord igår och ett nytt bord i vardags rummet blev skit bra saknar en platt skärm nu men vi har ju lite kult grejer kvar ialla fall blir antik värde på den här skärmen snart hehe.

nu ska man ut och tända upp en brasa av allt skit som blev kvar efer att vi packade upp bordet,tror jag iallafall ser kallt och mörkt ut ute nu kanske man går in och glor på film men hjärtat iställe.

måste städa har inte gjort det på länge nu jag bara stökar till och emma får städa efter mig.

Emma Sjödin du är det Bästa som finns <3 Love you babe

Ovido - Quiz & Flashcards